elindultAM.

copy_of_amblo-0-1a.png

Közösségi médiás és pr-es okoskodások, jó és rossz városmarketing példák, keszthelyi nyalánkságok (mert #azotthonottvan) és még néhány más is ebben a háromszögben.

Hivatalosan több mint tizenhárom éve foglalkozom kommunikációval, de már hatéves korom előtt elkezdtem írni. Az akkori szerelmes leveleket később versek, dalszövegek, hírek, majd beszédek és közlemények követték, amik mellé újságcikkek is érkeztek, de sok blogposzt és több tízezer közösségi médiás poszt tapad már a kezemhez. 

Voltam rádiós szerkesztő Keszthelyen és a fővárosban, voltam kerületi polgármester szövegírója és sajtósa Budapest városfejlesztő műhelyének. Két évig egy balatoni hírportál felépítésében és működtetésében is közreműködtem. 

2006-ban keszthelyi lakhelyem budapestire cseréltem.

2011 óta szabadúszó vagyok, közösségi média, pr és szövegírás a profilom. Cégeknek, startupoknak, civil egyesületeknek is dolgoztam, de ügynökségi vonalon is megfordultam már. 

2016 óta apatestbe zárva gyakorlom a világ egyik legszebb hivatását.

"Kell még valamit mondanom, Ildikó?" Inkább majd megírom. 

#andormario

andor márió vagyok. social media manager, szövegíró, pr-es, blogger, szabadúszó, egy münchen-fanatikus keszthelyi budapesten.

Kövess a Facebookon is

Friss topikok

süti beállítások módosítása