ezt csinálom.
#eredetitartalom #megfelelőhelyeken #100%közösségiélménnyel

amblo-cov2.png

Facebook-oldalakat kezelek, szöveget írok (cikk, közlemény, blog, beszéd), várost marketingelek.

social-media-creative-graphic-design-wallpapers-x-designer-wallpaperssocial-privacy-people-business-sites-definition-marketing-management-examples-twitter-social_media-creative_graphic_design_wallpap_mbermf.jpg

Social media: 

Az évek során az általam kezelt oldalak több mint 22 ezer követőjének több mint 50 ezer posztot osztottam meg.

Kezeltem közösségi oldalát (Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr, blog) startupoknak, világmárkáknak, civil egyesületeknek, klaszternak, fesztiválnak, rövidfilmnek, kkv-knak, híroldalaknak, blogoknak.

Ha kell, hirdetéseket és kampányokat tervezek meg és bonyolítok le, mémeket gyártok, trollokat kezelek és válságot is menedzselek.

Naprakészen követem az aktuális hazai és nemzetközi trendeket, a közéleti történéseket, hogy mindig sajátos, mégis megfelelő tartalom kerülhessen ki az oldalakra.

pr-blogs-marketing-blogs-speech-writing_sftr2l.jpg

Szövegírás:

Több közéleti beszédíró kurzust is végeztem, ahol miniszterelnöki beszédíróktól is tanultam a szövegírást. Az elmúlt években több mint 120 beszéd és 200-nál is több sajtóközlemény került ki a kezeim közül.

Írtam szöveget és beszédet polgármestereknek, önkormányzati képviselőknek, cégvezetőknek és civil egyesületeknek is.

img_7110_cs0iar.jpg

Városmarketing: 

Több médiamágnes városmarketing eseményt szerveztem és vezettem (pl. séta az ország legnagyobb panelháza tetején, dombfoci a Városligetben), de helyi imázsfilmek készítésében is részt vettem, turisztikai kiadványokat is szerkesztettem (Budaörs, We Love Hungary). 

A fenti koprodukciós videó megjárta az index-címlapot is, pár nap alatt több ezren nézték meg Keszthelyt ebben a verzióban. :) Az ehhez hasonló videós munkákat egy kreatív és tehetséges csapat segíti, akik nemcsak a települési imázsfilmeknek, hanem szinte bárminek tudnak új hangot és képet adni.

Dolgozzunk együtt? Ajánlatért keress az e-mail címemen:

andor (pont) mario (kukac) gmail (pont) com

#andormario

andor márió vagyok. social media manager, szövegíró, pr-es, blogger, szabadúszó, egy münchen-fanatikus keszthelyi budapesten.

Kövess a Facebookon is

Friss topikok

süti beállítások módosítása